Dissabte 07 de genièr de 2012 a 14:30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon 75005 París, vesprada poetica e teatrala amb Gui Matieu, poèta provençal, e per acabar : fèsta dels reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 28 de genièr de 2012 a 14:30, facultat de drech, sala de las fèstas, 2nd, escalièr M, 12 plaça del Panteon 75005 París,  Dictada Occitana, en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins los Païses occitans e en Catalonha. Organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc, de Radio Pays e del Club Occitan de Noisy.

Dissabte 11 de febrièr de 2012 a 14:30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon 75005 París, Michel Alessio, de la DGLF LF vendrà presentar le sieu libre, paregut en çò de Vent Terral dos ans fa, revirada de l’obratge, en yidish, de Z. Szajkowski : "La langue des Juifs du Pape". A la debuta de la sesilha, Andrieu Fulconis presentarà le sieu libre que deu lèu crebar l’uòu a prepaus del "vilatge provençal".

Dissabte 10 de març de 2012 a 14:30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon 75005 París, conferéncia de Krystel Maurin : la vida e l’òbra de Napoléon Peyrat (1809-1881), pastor protestant, autor de "l’Histoire des Albigeois, les Albigeois et l’Inquisition" (1870).

 


Prefaci de Frederic Mistral a 'La pauriho' de Valèri Bernard (1899)

paurilha

En 1899 sortissiá a Marselha lo libre La pauriho de Valèri Bernard amb un prefaci de Frederic Mistral.

Montpelhièr : l'arpa del Senhor Guilhèm

En març de 2018 dins sa revista mesadièra la vila de Montpelhièr comunicava en occitan.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

País de cocanha

pastel

Un article de la revista del consèlh regional d'Occitània de decembre de 2018 e genièr de 2019.

Pèire Cardenal : 'Vera vergena, Maria'

Detalh de l'òbra de Rafaèl La sacrada familha

Poèma de Pèire Cardenal : Vera vergena, Maria