Dissabte 5 d’octòbre de 2013 : collòqui sus la batalha de Murèth (12 de setembre de 1213), organizat amb los Miègjornals de Cèus e la Velhada d’Auvernha pel 800enc anniversari d’aqueste eveniment.

Intervencions de :

  • Felip Martel (Universitat de Montpelhièr) : « Muret : l’Occitanie un Etat manqué ? »,
  • Martin Motte (Universitat de París IV): « La stratégie militaire du roi Pierre II d’Aragon et celle de Simon de Montfort ».

Cèus (92), Hôtel de ville de Sceaux, 122, rue Houdan, Salle Erwin Guldner, 14 oras (cafè d’acuèlh tre 13:30).

Per aquesta ocasion, le Capolièr del Felibritge, Jacques Mouttet, serà present que remetrà la cigala de Majoral al Joan-Francés Costes. Sètz totes convidats a la ceremònia.

Dissabte 16 de novembre de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París), amassada generala : rapòrt moral e rendut compte financièr, conselh d’administracion de renovelar.

Dissabte 14 de decembre de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París) la majorala Peireta Bérengier parlarà de Nicolas-Claude Fabry de Peiresc (Beugencier, 1580-Ais de Provença, 1637), intellectual de l’epòca barròca, scientific, òme de letras, « un Grand Prouvençau que touquè en tóuti li sciènci, un biblioufile chanu, presidè lou Parlamen de z-Ais. Fuguè un grand astrounome ». A la fin de la sesilha, tastarem, coma de costuma, les tretze dessèrts provençals.


Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Sus la musica occitana anciana

Mondonville per Quentin de La Tour

Un article de Marcel Carrieres escrich en 1972 per la revista Vida Nòva numèro 5.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Nòva : 'Lo cinc de junh' d'Ives Roqueta

Estiu

Dins la revista Letras d'òc numèro 1, de 1965, Ives Roqueta publicava lo tèxt : Lo cinc de junh.

Enric Pascal de Ròcaguda

Enric Pascal de Ròcaguda

Dins lo corrièr dels lectors de La Setmana en febrièr de 2013 Ramon Ginolhac tornava sus l'òbra d'Enric Pascal de Ròcaguda.