Lo 18 de novembre de 2024, a l’Ostal d’Occitània a Tolosa, l’IEO de la Region Occitània organiza una jornada de recampament pels representants, al còp associatius e salariats, de son malhum.

Serà previst un temps especific de formacion e d’aprendissatge a l’aisina OpenAgenda. Aplech que permet de crear una agenda en linha per fin de melhor comunicar sus sas actvitats.

Serà tanben organizada una discutida amb los representants de la Region Occitània a l’entorn de las politicas publicas.


Sus l'empec de la lenga occitana en sciéncia

tablèu

Un article de Felip Carbona publicat dins la revista Vida Nòstra en 1972, sus l'emplec de la lenga occitana en sciéncia.

Antonin Perbòsc : Fuòc nòu (1904)

Antòni Perbòsc

Article d'Antonin Perbòsc publicat pel primièr còp dins la revista Mont-Segur en 1904.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Viure 1965 : Revolucion Occitana

La revista Viure fondada en 1964 foguèt pendent un desenat d'ans lo luòc d'expression privilegiat per la critica, las analisas, l'expression d'una pensada occitana liura.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.