L'Ofici Public de la Lenga Occitana (OPLO) debuta al mes de novembre de 2021 un cicle de visioconferéncias : Los dimars de l'OPLO.

Per cadun d'aquestes eveniments un o una cercaira aurà carta blanca per presentar un aspècte de sa recèrca en ligam amb la lenga nòstra.

Lo dimars 23 de novembre de 2021 a 18h es Alexander Sigmund de l'universitat de Viena (Àustria) que s'interrogarà sus l'avenidor de l'ensenhament de l'occitan.

Alexander Sigmund sostenguèt en 2019 una tèsi en sociolingüistica occitana. Aquí presentava una analisi dels enjòcs e de las possibilitats de l’ensenhament institutionnalizat de l'occitan en Franca. Es dempuèi 2019 cargat de cors de lenga occitana a l’Institut de Lengas Romanicas de l’Universitat de Viena.

Una visioconferéncia, Los dimars de l'OPLO, es prevista cada trimèstre.

Visioconferéncia OPLO novembre de 2021


Teatre : 'Geronimo' d'André Benedetto

Lo Geronimo de Benedetto

En 1974 André Benedetto montava la pèça Geronimo, los redactors de la revista Revolum dels mes de genièr de 1975 ne rendián compte.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.

Critica del libre 'L'enfugida' de Joan-Ives Casanòva

'L'enfugida' de Joan-Ives Casanova

Un article de Clamenç Pech dins La Setmana numèro 981.