Demonstracion del material de Schneider Electric

La societat Schneider Electric desvolopa un logicial de realitat augmentada, EcoStruxure Augmented Operator Advisor, per ajudar los tecnicians a identifiar panas e anomalias.

Las primièras versions de l'otís datan de 2017.

Lo logicial superposa d'objèctes virtuals a d'imatges monitorats en temps real per una camèra. Una simpla tableta es necessària per utilizar aquel logicial.

Los objèctes virtuals meton en valor los problèmas potentials de las installacions. Las informacions provenon directament dels aparelhs que comunican amb lo logicial. Demai amb aquel otís lo tecnician en intervencion pòt aver accès al contengut de bassas de donadas en temps real e se documentar.

Aquel tipe de material, portable e conectat, a per tòca de melhorar la mantenença dels sites industrials en facilitant lo trabalh dels operators.


Aeronautica : Blue Spirit Aero desvolopa de motors d'avion a idrogèn

Lo Dragonfly de Blue Spirit Aero

Los industrials del sector aeronautic demòran creatius en Region Occitània. Blue Spirit Aero (BSA) prevei de produsir un pichon avion de quatre o cinc plaças equipat de motors a idrogèn. Un avion que preveson de nommar Dragonfly.

Signatura d'un acòrd entre The Exploration Company e Axiom Space

Nyx, The Exploration Company

Lo 12 de setembre de 2023 The Exploration Company e Axiom Space signèran un acòrd de collaboracion.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Primièr vòl capitat per Ariane 6 en configuracion 64

Ariane 64 febrièr de 2026

Lo 12 de febrièr de 2026 se debanèt lo primièr vòl de la fusada europèa Ariane 6 en configuracion Ariane 64 : quatre boosters èran presents pel descolatge.

França, Alemanha e Espanha signan un acòrd per finançar lo programa SCAF

SCAF

Lo diluns 30 d'agost de 2021, França, Alemanha e Espanha an signat un acòrd intergovernamental per assegurar lo desvolopament del programa SCAF.

Espaci : Orbit Fab desvolopa d'estacions de recarga en orbita bassa

RAFTI

La societat Orbit Fab posquèt levar en 2023, un pauc mai de 30 milions de dolars per desvolopar de solucions de recarga en carburant pels satellits en orbita bassa.

SpaceX : segond ensag del Starship

Segond ensag, Starship, SpaceX, 18 de novembre de 2023

Se debanèt lo 18 de novembre de 2023 lo segond ensag de la fusada Starship.