Detalh d'una de las illustracions del libre de la mòstra 'Notre Occitanie'

Mòstra Notre Occitanie

La mòstra Notre Occitanie es estada concebuda per la Region Occitània. Vint e doas òbras originalas de Hervé Di Rosa seràn presentadas al public sus tot lo territòri de la region.

La primièra presentacion se ten a l'Otèl de Region, a Tolosa, del 26 d'agost fins al 26 de setembre de 2020.

Las òbras graficas de Hervé Di Rosa son accompanhadas de tèxts de Claude Sicre. Totes dos son anar posar al còr de çò que per eles far l'esséncia de la region. Entre autre son occitanitat e sa catalanitat.

Un libre es estat editat que racampa lo trabalh dels dos artistas. Un extrach se pòt legir aquí.


Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Sus l'empec de la lenga occitana en sciéncia

tablèu

Un article de Felip Carbona publicat dins la revista Vida Nòstra en 1972, sus l'emplec de la lenga occitana en sciéncia.

Croàcia passa a l'èuro e intra dins l'espaci Schengen

Membre de l'Union Europèa dempuèi 2013, Croàcia emplega dempuèi aqueste 1èr de genièr de 2023 l'èuro coma moneda. De pèças novèlas son donc intradas en circulacion.

L'occitan es un balon de rugbi !

rugbi

En setembre de 2013, J. B. publicava sul site de l'IEO d'Aveyron lo sieu punt de vista sus la lenga occitana.

Musica : Lo jai

Lo Jai - Musica Lemosina

En 1982 sortissiá lo disc de musicas tradicionalas del Lemosin del grop Lo Jai