Detalh d'una de las illustracions del libre de la mòstra 'Notre Occitanie'

Mòstra Notre Occitanie

La mòstra Notre Occitanie es estada concebuda per la Region Occitània. Vint e doas òbras originalas de Hervé Di Rosa seràn presentadas al public sus tot lo territòri de la region.

La primièra presentacion se ten a l'Otèl de Region, a Tolosa, del 26 d'agost fins al 26 de setembre de 2020.

Las òbras graficas de Hervé Di Rosa son accompanhadas de tèxts de Claude Sicre. Totes dos son anar posar al còr de çò que per eles far l'esséncia de la region. Entre autre son occitanitat e sa catalanitat.

Un libre es estat editat que racampa lo trabalh dels dos artistas. Un extrach se pòt legir aquí.


Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire'

Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire', 2023

Lo libre Occitània, Moments d'histoire de Jòrdi Labouysse publicat a la prima de 2023, recampa d'articles publicats entre 1980 e 2010 ligats a l'istòria dels païses occitans.

Pèire Cardenal : 'Vera vergena, Maria'

Detalh de l'òbra de Rafaèl La sacrada familha

Poèma de Pèire Cardenal : Vera vergena, Maria

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.

'Los tres gendres del paure òme' : presentacion de Domenja Blanchard

Los tres gendres del paure òme

En 2008 sortissiá lo libre d'Ives Roqueta Los tres gendres del paure òme.