Detalh d'una de las illustracions del libre de la mòstra 'Notre Occitanie'

Mòstra Notre Occitanie

La mòstra Notre Occitanie es estada concebuda per la Region Occitània. Vint e doas òbras originalas de Hervé Di Rosa seràn presentadas al public sus tot lo territòri de la region.

La primièra presentacion se ten a l'Otèl de Region, a Tolosa, del 26 d'agost fins al 26 de setembre de 2020.

Las òbras graficas de Hervé Di Rosa son accompanhadas de tèxts de Claude Sicre. Totes dos son anar posar al còr de çò que per eles far l'esséncia de la region. Entre autre son occitanitat e sa catalanitat.

Un libre es estat editat que racampa lo trabalh dels dos artistas. Un extrach se pòt legir aquí.


Sus la musica occitana anciana

Mondonville per Quentin de La Tour

Un article de Marcel Carrieres escrich en 1972 per la revista Vida Nòva numèro 5.

Sèrgi Viaule : critica del Libre 'Lo Mandarin'

Lo Mandarin

Al mes d'agost de 2020 sortiguèt en occitan traduch per Joaquim Blasco lo libre de José Maria Eça de Queiroz Lo Mandarin.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt (1988)

Diccionaire occitan-français de Louis Alibert

Testimoniatge de Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt.

Las lengas de l'Union Europèa

En 2013 sortissiá lo libre de Jaume Corbera Pou, La Unió Europea, un mosaic lingüístic. Dins lo jornal La Setmana numèro 1001 Joan-Claudi Forêt ne fasiá la critica.