Occitanie Europe
Detalh de la cobèrte del rapòrt d'activitat de 2020 de l'associacion

Occitanie Europe, soft power occitan a Brussèlas

Nascuda en 2016 a l'iniciativa de la region Occitània novèlament nascuda e de qualques un de sos departaments, aglomeracions o institucions, l'associacion Occitanie Europe a per vocacion d'establir de relacions entre lo territòri occitan e Brussèlas per melhor afortir e promòure l'ensemble de las potencialitats de la region al nivèl europèu.

Vòl rendre visible, al nivèl europèu, la region e sos membres  facilitar lo dialòg entre los actors occitans publics o privats e los responsables del procèssus decisional europèu.

Un site rend compte de sas activitats : occitanie-europe.eu

Aquí çai-jos en imatge los membres de l'associacion lo 1ièr de mai de 2021 :

membres de Occitanie Europe 05/2021

Sul libre 'Poesia catalana del sègle XX' - Robèrt Lafont - 1965

poesia

En 1963 sortissiá lo libre Poesia catalana del sègle XX. Robèrt Lafont ne faguèt la critica dins la revista Letras d'òc.

Suls libres de Joan-Ives Casanòva 'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

En 2007 sortissián dos libres de Joan-Ives Casanòva : Trèns per d'aubres mòrts e A l'esperduda dau silenci.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Enric Pascal de Ròcaguda

Enric Pascal de Ròcaguda

Dins lo corrièr dels lectors de La Setmana en febrièr de 2013 Ramon Ginolhac tornava sus l'òbra d'Enric Pascal de Ròcaguda.

Sus Joan-Maria Petit (1941-2020)

Joan-Maria Petit

Un article de la Federacion dels Ensenhaire de Lenga e de Cultura d'Òc publicat après l'anóncia de la mòrt de Joan-Maria Petit en agost de 2020.